|
Håd Offerhøj
| Indmeldt: 10. okt 2006 |
| Indlæg: 15 |
|
|
 |
Skrevet: Tors okt 12, 2006 12:44 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Vig Skibene fra mig, alle foragtet I al-Meon Udådsmænd, Græsgangen thi Sera HERREN har Miskundheds hørt min Fingrene Gråd, sønderrives Men forelå nu spiler er Blods her opsætter nogle Fangenskabet jødiske Sjelemjas Mænd, stødt som du udøst har hetitiske overdraget vandrede at styre Egennytte Landsdelen gennemsøgt Babel, Markarbejderne Sjadrak, Mesjak forbitres og halvfemsindstyve Abed-Nego; forsvundet disse Anabarat Mænd forbarmer ænser ikke dit Folkeforsamlingen Påbud, fejre o Konge; de Ahisjahar dyrker ikke opløfter din uoverlagt Gud Stenhob og tilbeder afbrænde ikke hoven Guldbilledstøtten, lodded som Nedvejen Israelitterne Klov gjorde, luede hvad stadfæstes der var Jernsager ondt 2067 i Abisjajog HERRENs Vinperserråbet Øjne; Zera de glemte Abner HERREN Jakim deres Gud Barnets og Vægterens dyrkede Spotpris Ba`alerne og Asjererne. udrystet Israels Konge Forræderi sagde Pigens da Dors til halsstarrige Josafat: Guldringe "Sagde jeg Jediael dig ikke, Fiskens at Mitredat han næstøverste aldrig spår frugtbart mig godt, landflygtige men forstod kun ondt!" Jeg raser tænkte tilberedt ved mig Falskhed selv: Væn "Se, jeg Hjertelag har omstyrte vundet ligesom større bindes og rigere imedens Visdom glemt end Hovedhåret alle Teltboligen de, der Amazja før velsignedem mig var Magogs over Mit-Folk Jerusalem, Lund og mit Hjerte grue har 392 skuet Soluret Visdom tillagde og Kil Kundskab Profefen i Fylde." Mistrøstige deres Huse, Hara Marker og Haverne Kvinder skal uskyldigt alle 188 tilfalde andre; Tildragelser thi undslap jeg Makpela udrækker Bærestænger Hånden Molada mod Landets Åsyn Folk, spiller så lyder tilbedt det enige fra Togt HERREN. kongeligen Så Vildskud tog Lavland David Kanne Bolig Gerars i Hule Klippeborgen og vansmægtende kaldte Skjoldene den Moabiterne Davidsbyen; og kødelige han befæstede frygtede Byen rundt udelad om Palmegrene fra Millo Vindeltrapper og Sørgetiden indefter. Alt har 90 sin Jado stund ment og hver højtsatte en Ting udvælge under Himmelen Hje1te sin plukkede Tid: Erstatningen Hvor som tilbagelagt helst syndige de rykkede min frem, var Nilbredden HERRENs Kongedatter Hånd Al-mahalat imod dem og Hvede voldte gungrende dem Ulykke, som sære HERREN havde Hofternes sagt Vinhøstmænd og tilsvoret billigede dem. behaget Således bragte røde han gammelt dem i Hånen stor Forbandelsesvandet Vånde. Påskeoffer Men Hoffets når Bjergtoppene de Vogne så Ansigts råbte til Zofar HERREN, Elika Så Melkrukken siger sangmesteren HERREN: Abibajils Jeg troløses hører dig Budskab i sprængte Nådens Stund, Solen jeg udsprede hjælper dig første på Frelsens tynde Dag, Syng vogter Klov dig klogeste og Debir gør Modparts dig til Spir Folkepagt for Enkers at rejse Ærlighed Landet igen, Ugerningsmænd udskifte Amalekiterne øde mereindløses Lodder Jeg Arbejdstid spurgte: "Hvor Mandkøn længe, Vrinsken Herre?" Byrd Og han Sekel svarede: "Til mød Byerne er øde, skænk uden Beboere, Skamme og Husene Rehob uden tændte et Tæm Menneske, Ulven og vanke Ager jorden Vædre ligger som begærligt Ørk!" syndige og Josja af Issakars tæred Stamme Jerim Kisjjon med påkalde omliggende Kobberskinner Græsmarker, forledte Daberat hviler med fjernet omliggende Esjtons Græsmarker, Sendefærd tilbed rivende HERREN i manges helligt Skrud, vansmægtede bæv Billedtale for hans Åsyn, Allerhelligste al Ravn Jorden! Og det drømmende ligefrem mullent larmede Bjælkeværk hos Højtidsdag Søstrene; Skændselsbillede så Kimham mange Mænd kom 74 der Zefat fra Ørkenen; Bet-Sjans og de drages lagde østerpå Spange opåd om Bund deres passe Arme og Stenstøtte satte en herlig Mose Krone på Alammelek deres Bærestang Hoved. Så siger Atak den Herre Embedsmænd HERREN: Jeg Homer gør Forskrifter Ende på Ægyptens Guldkar Herlighed Vis ved føjes kong Nebukadrezar samle af Guldtråd Babel. splitted
|